Lovely

Åh, äntligen har jag internet! Det kostade skjortan och pengar jag egentligen inte har, men det är värt det. Drar ju in en del pengar på att slippa fara fram och tillbaka till familj eller kompisar för att sitta vid datorn och betala räkningar. Sedan kanske man införskaffa sig lite dåliga kvällsvanor, som att sitta alldeles för länge vid msn? Det är ju alltid lika trevligt att vakna upp vit som ett lakan efter konversationer som man inte har kunnat avsluta i tid ;)

Har just laddat in en massa bilder från min kamera, allt ifrån förra sommaren tills i lörsdags. Hade tänkt bjuda på några bilder och avsluta med kvällens kanske finaste låt, kan inte sluta lyssna. Jag blir varm om hjärtat!

 

 



Låten kanske inte passar så bra med bilderna, men kombinationen med en bra helg och en mjukstart på veckan kan inte bli bättre! Godnatt nu mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0