Lördag

Ja, då var men vaken och sliten. Började gårdagen med att vi for till Sundsvall som det var planerat, tittade på en massa mullrande bilar, blev kär i en stuntman och var hemma i Umeå efter en bilfärd på 2,45 minuter. Det gick med andra ord ganska fort hem, vilket i sin tur var bra för oss båda då J skulle jobba och jag skulle ut med F. Det blev lyckat trots att jag inte kom mig isäng före sju imorse.. Kommer ju få ånga mig bittert imorgonbitti med tanke på att jag ska jobba inatt och sedan fortsätta till klockan 16 på ett annat jobb. Tur är det att jag har en snäll arbetskompis som har tagit mitt nattpass imorgon så att jag kan få sova ordentligt imorgon natt åtminstone.

Nåja, nu ska jag fara hem och göra något att äta, packa lite sängkläder och fortsätta till jobbet.. Usch, jag var inte på humör för att jobba ikväll, kändes inte annat än jobbigt.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0