Lååång vecka

Tur var det att vi komme oss till Ö-sundet i helgen för den här veckan lever jag inte som en normal människa, jag jobbar både natt och dag vilket innebär att jag är på jobb mer än jag är hemma. Men jag klagar inte, är inte värre än att jag ser ut som en zombie, äter dåligt och har huvudvärk.. Lönen kommer dock sitta väldige fint!

Får se om det blir utgång i helgen eller om jag rent av far upp till stugan och tar det lungt med lite fiske och tv-spel. Är ledig fredag så jag ska försöka hinna med att tvätta samtdigt som pappa har lovat en tur på mcn om vädret tillåter, så jag håller tummarna!

 

Nu, åter till arbetet!


Kommentarer
mossi

Låter som en bra idé med stugan i helgen!

Hälsa mam

2009-08-07 @ 12:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0