Helg


Var ett tag sedan jag skrev nu, som alla andra gånger. Förstår inte hur det kan komma sig egentligen med tanke på den datanörd jag tidigare har varit, satt ju flera timmar i sträck,sju dagar i veckan. Nu kollar jag sällan ens min mail, vilket i sin tur leder till att jag oftast har en hel del skräppost i inkorgen. Nåväl, det kan nog  ha att göra med det faktum att jag inte har skaffat något internet till min lägenhet än, vilkte förvisso inte har varit negativt än sålänge. Har ju tagit mig ut på promenader allt fler tillfällen än jag gjorde innan jag flyttade så jag kanske ska låta bli, eller nja, under höstens mörka dagar kan det nog vara ganska behändigt att ha ^^

Nog om mina internet besök, tänkte uppdatera våra stackars Sundsvallsbor att deras stad kommer vara osäker under ett antal timmar imorgon då jag och Johanna ska ner imorgon. Ska på dragracing och sedan får vi väl se vem eller vilka man stöter på där, kan ju rent av bli en trevlig liten roadtrip för någon av oss.. ;-)



Jag vill inte att det ska sluta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0