Vips, så försvann min lön

Så fort det kan gå, att bränna flera tusen på bara någon minut. Även om det tar emot att se mina pengar rinna mellan fingrarna så vet jag att det går till ett gott ändamål, för nu har jag betalat min turkiet resa! Den 6e juni sitter jag på ett flygplan påväg till Alanya. Det ska bli grymt skönt att få komma iväg med tanke på att jag endast har en ledig helg på hela sommaren. Tur är ju att jag har vissa lediga veckodagar, annars hade jag förmodligen slitit av mig mitt hår.

Har även beställt biljetten mellan Sthlm och Umeå då vi kommer hem från Turkiet, resan till Sthlm får jag beställa nästa månad för nu har inte råd. I värsta fall får det bli natt tåg eller nattbuss till Sthlm, fastän jag har lovat mig själv att jag sett det sista av Y-buss.. Men vad gör man inte för lite semester?

Fick en smärre chock då jag kom hem till mamma och Thomas tidigare i veckan. Bakom garaget stod en splitter ny vattenskoter! Kan bara tacka gudarna om det vill vara bra väder de stackars dagarna jag ska vara ledig för då vet vi alla vart jag kommer spendera dem! En gul svart liten sak, nästan lite lik din lilla geting J ;)

Sitter och vänter på maten hos pappa och Kicki nu, ska sedan hem och kolla tvätten samt ta en promenad i väntan på min syster yster som ska hämtas på busstationen vid tio ikväll. Sedan åker vi upp till stugan över natten. Morgondagen blir det tacos och O´learys (?) med Frida och Anna. Det ska bli riktigt roligt faktiskt! Konstigt nog har vi känt varandra i snart ett år men aldrig någonsin gått ut ihop, så det ska bli spännande att se vilka samtalsämnen vi kommer ha imorgon ;)

Btw, nu ligger min dator på Jetpak här i Umeå och väntar på att bli utkörd! =)

Trevlig helg mina vänner! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0