Onsdag och ännu en tråkig rubrik

Någon som är i behov av personliga tjänster? Nu är jag på riktigt på bristningsgränsen att göra något drastiskt. Jag har aldrig varit så fattig som jag är idag så jag menar snart allvar då jag säger att jag är påväg att sälja mig själv. Okej... Kanske inte riktigt så långt men jag behöver pengarna! Det känns som att man ser hur mycket som helst nu som man vill ha bara för att man är riktigt utan pengar och absolut inte ens kan köpa en tiondel av de saker som jag vill ha.

Jag måste också tillägga att jag har en mycket smart vän som ser en blindtext på datorn och genast börjar ta på skärmen? Jag fick mig ett gott skratt iallfall kan jag lova! Med det sagt så avslutar jag härmed mitt blogg inlägg och önskar er alla en trevlig, förhoppningsvis solig dag! Det är kul att man har roligt......... =)





Kommentarer
hänniii

hörredu, jag visste iallafall att england inte var en ö ;) hahaha :D äsch, jag är sån, bara att leva med det ;P tagga lördag nu då! sen äre ju faktiskt bara 4 veckor kvar bruden ;>

2009-04-29 @ 17:18:08
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0