Ledig helg, nästan

Sitter hos min vän Johanna nu, ska snart iväg till stan och visa hennes kompis från sthlm hur en utekväll med oss kan arta sig. Så ni som ska ut, ni lär ju märka då vi kommer ;)

Med tanke på min rubrik så är vårat grupparbete äntligen färdigt och vi redovisade det idag. I och med det så blir det en ledig helg, nästan. Jag jobbar imorgon från klockan 18, men det är kväll och natt med en underbar brukare om han vill vara på bra humör dvs, vilket han brukar vara på helger så jag har tur att få betalt för att ha det så bra!

Nu ska vi snart iväg ner på stan så jag ska nog avsluta med att jag äntligen håller på att få allt klart i min lägenhet! Pappa har tapetserat min efterlängtade fondvägg, den blev uuuuuursnygg!!!! Jag är så jävla nöjd att jag skulle kunna sitta inlåst i min lägenhet i flera dagar i sträck! Puss på pappa för det underverket.

Nåja, ha en trevlig kväll och helg! PUSSSSSSSS!


Kommentarer
frida

hejsan! jag tänkte höra om mamma monas väska.. är den kvar hos dina parents eller har den följt med dig till din nya lght? för du har väl flyttat, eller? :p /frida

2009-04-18 @ 22:23:49
URL: http://freyasmamma.blogg.se/
hänniii

höhö, klart du är ;)

2009-04-19 @ 17:18:37
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0