En dålig dag följt av en bra

Då var gårdagen passerad och glömd, nästan. Har suttit hela dagen och pluggat och det börjar kännas lite i ögonen nu faktiskt. Jag är dock väldigt förvånad över att jag inte har börjat blinka ihärdigt förrän nu, när det faktiskt är läggdags. Vi satt med gruppen fram till fyra, sedan efter det for jag hem med syster yster och åt pappas goda grillade fläskfile och efter det har jag fortsatt att plugga. Jag hoppas jag har fått ihop det viktigaste nu för det känns faktiskt som att jag börjar bli klar. Jag ska bara maila allt till mig själv sedan ska jag nog gå upp och göra iordning sängplatsen. Ja, ni hörde rätt, jag är hemma hos min kära far och kicki igen. Känner ingen större lust att leva där det knappt går att bo. Förhoppningsvis gör pappa klart tapetseringen innan helgen så jag kan få städa bort och damma ur min nuvarande håla till lägenhet. Sängen är för övrigt inte ens tillgänglig nu med tanke på hur mycket som står staplat på den. Men en madrass duger bra för mig inatt!

Sedan till den händelsen som har fått mig att le sedan 20 tiden ikväll: Jag har en ny bil,igen! Nu är jag volvo ägare av en söt vinröd liten sak. Det må inte vara världens skönhet, men det rullar och går vilket är stor skillnade mot för min gamla. Och vet ni vad! Det är kula på min nya bil, vilket är helt super duper bra med tanke på hur mycket skoter man kan forsla på ett släp då! Mina ögon lyser lika mycket som dina min kära vän ;)




Inte min bil på bilden, men en likadan står på min parkering! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0