You make me feel high on life

Sitter och lyssnar på en väldigt skön låt just nu, och jag vet inte ens vad artisten heter vilket är lite deprimerande. Tur är väl då att man har youtube. Hade tänkt lägga ut den men när man är lika oteknisk och oskillad som jag så vet man faktiskt inte hur man gör. Jag har försökt flera gånger, men jag lyckas inte. Det är nästan skamligt. Och jag vet att om mina kära kusin Emma läser detta nu sitter hon och garvar ganska härligt för sig själv.

Dagen gick rätt fort, hade en föreläsning mellan 13-16. Fick iofs sluta en halvtimme tidigare, och vi hade kunnat sluta minst en timme tidigare om man hade skippat sakar omkring som egentligen inte ens var relevanta för själv föreläsningen och utbildningens skull. Sedan letade vi artiklarna vi ska summera i slutet av veckan. Det känns i huvud och kropp att man har börjat komma in i rutin igen, jag har nog aldrig varit såhär trött och slut. Men det är väl sådant man kommer ikapp om ett tag. Jag hoppas det för min egen skull, för jag känner verkligen att jag inte är speciellt social med varken mina grupp medlemmar eller mina vänner. Så idag ska jag läsa min artikel och sedan ska jag hoppa i säng, i tron om att jag kanske vaknar upp betydligt mycket piggare imorgon.

Jag satt och tittade på Miami Ink för en stund sedan också. Jag måste göra min andra tatuering snart. Det gnager mig in i benmärgen! Jag är dock inte riktigt säker på hur jag ska bearbeta den, jag vet på ett ungefär vad jag vill ha, men jag måste komma på ett bra sätt att kombinera allt. Jag kanske ska ta mig en tripp ner på stan och se om dom kan hjälpa mig med det istället, innan jag får hjärnsläpp med tanke på hur dålig jag är på att teckna. Men det löser sig säkert!

Sitter och skriver på texten till pappas femtio års fest nu.. Började redan igår, och jag vet ärligt inte vad man ska skriva om. Det flöt på ganska bra igår, även om det inte handlar uteslutet om honom så har det att göra med hans och min relation. Kan man texta om något sådant och ge till en person? Det är ju hans dag och det ska handla om honom.. Jag tar i och för sig hur mycket han betyder för mig, så jag hoppas det duger.

Nu ropar min kära artikel på mig, dags att sätta igång. Ha en bra kväll!


Kommentarer
mossi

Verkar bli bra med din utbildning. Häng i bara och ta vara på alla möjligheter. Du har ditt liv och din framtid att tänka på och ta ansvar för. Man kan vara ett stöd för andra utan att ta allt ansvar för den personen eller avstå från sina egna drömmar och mål. Verkar vara någon som har det tungt, men det får inte hindra dig från att njuta av ditt liv och dina val! Man får faktiskt vara glad, lycklig och nöjd trots att andra har det tungt... det tror jag att man glömmer ibland. Puss

2008-09-09 @ 23:39:01
kussen

"mossi" hahahahhaha <3



och ja du har rätt i garvandet ang youtubeklipp! fast det är faktiskt inte så lätt, du ska kopiera en kod som står i en ruta brevid filmen o sen ska du klistra in den i rutan som poppar upp om du klickar på "htmlknappen" som ligger ovanför skrivrutan när man skriver ett nytt inlägg.. vet inte om du fattade ngt där men :S

2008-09-10 @ 11:42:56
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0