Vi har en dröm

Var just med två av mina absoluta favoriter! Vi pratade och såg på det absolut sjukaste till dokumentär serie man kan tänka sig, men vi skrattade iallfall. När man bara kan skratta åt allt och ingenting, då vet man att man är i gott sällskap. Sedan att man kan övergå till seriösa samtal då vet man att man är med personer som kommer finnas till då dem verkligen behövs. Jag och Annelie kom även fram till att vi har en gemensam dröm, som vi vill uppfylla tillsammans! Jag hoppas och tror att det kommer gå igenom, även om det kommer vara en långsiktig dröm, och vi kommer få gå igenom både helvetet och himmlen för att komma dit. Men jag tror innerligt på att det skulle fungera riktigt bra, och jag kämpar tills vi har svettat, gråtit och skrattat tillsammans. Vi har en dröm, och den ska vi bygga på tillsammans!




Puss


Kommentarer
a

tvivla aldrig, snart är vi där

2008-10-26 @ 12:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0