Det står mig över öronen

Jag började läsa min grundbok idag.. oouffff säger jag bara. Jag vet inte om jag är redo för detta än. Jag har läst cirka femtio sidor av.. hur många vill jag inte ens veta då vi ska läsa ur mer än fyra böcker till. Jag har panik och ångest över att inte klara tentan. Jag har panik över att inte ha pengar eller tid för att kunna börja träna, och jag har panik för att jag inte har någon bakom mig som knuffar fram mig nu när det känns såhär.

Det är tur att man kan falla tillbaka på sina gamla vänner som faktiskt förstår min situation när jag säger att jag inte har tid eller inte kan. Jag hoppas till mina gudar där uppe att denna stress och panik jag känner nu är för att allt är såpass nytt, och att det såsmåningom kommer lägga sig lite. Jag ser fram emot mina lediga dagar efter tentan iallafall! Det ska bli riktigt skönt att få andas ut, och förhoppningsvis kommer man kunna "ta igen" lite av tiden man missar med sina kära vänner.

Nu ska jag återgå till min kära bok "socialt arbete" och sedan ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0