sjukt slitet

Utgången i fredags blev riktigt lyckad. Jag och Annelie ägde sönder dansgolvet och vildade som aldrig någonsin förut. Hon höll mig förövrigt sällskap i sängen på natten, och damen ifråga kan bokstavligt talat bli stekhet. Men det gör inget, jag tycker om min vän iallafall. Jag slapp ju åtminstone dra upp elementet på högsta värmen!

Lördag var jag chaufför, och som vanligt slutar det alltid med att man ligger isäng sist av alla. Halv fyra var jag inne i stan igen och hämtade upp en duktigt onykter Kjella, som för övrigt la sig i Peters källare för att sova.. Vad säger man? Kvällens bästa gjorde dock ändå Tina min vän, jag har nog aldrig skrattat så gott förut! Hon står och kissar vid en stor kontainer och det enda vi hör är en jävla smäll, och sedan ett huvud som störtar rakt in i brevlådorna som stod på sidan. Med neddragna byxor vek hon sig dubbel av skratt. Puss på dig Tina :)

Jag är sjukt sliten, har sovit dåligt och näst intill inget alls på hela helgen men det har trots allt varit en väldigt mysig helg. Nu ska jag gå och sova så jag tar mig upp imorgonbitti. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0