Tråkiga gråa måndag

Fick ihop min redovisning igårkväll som vi hade seminarium på idag, var väl kanske lite väl överambitiös men det har ingen lidit av. Det gick bra iallfall! Så nu är man ledig i två dagar och jag vill hitta på något roligt men antingen jobbar folket eller så vill de inte ha med mig att göra,typ?  Får väl ta mig en trip någonstans på egen hand och samla tankarna efter allt som händer. Vill flytta nu och inte sen, vill bort och ta hand om mig själv men dem planerna verkar det inte gå nå vidare bra med heller. Får väl bo i en flyttkartong tills vidare då.. Känns bara jobbigt att bo någonstans där man inte känner sig hemma. Vill under inga omständigheter smutskasta mina föräldrar, men jag har sålänge jag kan minnas varit väldigt självständig och stått på egna ben, och nu börjar jag känna mig väldigt instängd. Det måste hända något snart.


Helgen som kommer blev ju inte riktigt som vi tänkt oss heller. Ingen spelning i Vindeln efter ett stort missförstånd, men helgen efter det blir det partaj iallfall! Det ser jag fram emot. Funderar på en vit och trevlig helg som kommer, bowling eller laserdome? Någon som är sugen på att följa med eller är alla lika fattiga som man brukar vara i slutet av månaden?


Nomy - hold your head up high, kvällens underbara.



PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0