Today was your last day

Utgången igår var trevlig, ser dock ändå fram emot nästa helg trots min bakisdag idag. Mår inte alls prima liv men det är väl så man ska må då man går all in? Hockey blev det ingenting av, det blev Carlshem istället och sedan x3m som förövrigt suger lika hårt varje gång. Är sjukt less på både det och Corona och vill verkligen att det ska bli nyår snabbtsnabbtsnabbt! Även om jag inte vill säga att Olles är så mycket bättre så är det ändå nytt folk där, och framförallt inte en massa småbarn som springer omkring benen på en. När vi skulle hem igårkväll kom jag och Annelie på den briljanta ideen att skrika ut lite ilska,  och vi fick t.om med oss killen som satt brevid oss i hållplatsen. Vi skrek allt vi hade flera gånger, så min hals har sett ljusare dagar. Det var dock jävligt skönt att få ut lite sånt som man har burit på ett tag, även om det egentligen bara blev ett ihåligt skrikande. Killen tyckte det var en bra idé också eftersom han både frös och var arg han ocskå, se så roligt man kan ha halv tre en fredagnatt. Som Annelie sa också, ingen jävel ska under mitt skinn. Så enkelt var det med det, ingen jävel ska få ta den platsen, och absolut ingen som har sumpat sina chanser för länge sedan. Bara slöseri av energi och tid.

Ikväll blir det film med Johanna och Johnny, ska snart fara och köpa sådant jag egentligen inte ska äta men idag får det vara lagligt med mitt jävla mående. Har ändå ätit onyttig middag så det där med hälsosam kost har redan gått åt pipan idag.

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0