Riff Raff Ruff

Gårdagen i Vindeln var väldigt trevlig. Det var mycket folk och det var bra drag! Det var synd att man fick stå i en evighet för att få något att dricka överhuvudtaget, så det blev två i handen på en gång! Men grejt var det! Idag är det inte alls lika illa som det egentligen borde vara, jag mår faktiskt rätt så bra! Ska iväg till Jonas snart och se på film med Annelie och Johanna, får se hur lång tid det tar för oss att komma oss ut till bilen då vi allihop ligger i paltkoma efter en sen middag.

Fick förövrigt ett mail om lunarstorm, och att jag ska aktivera ett konto där med smeknamnet "elskarey"? Vad och vem som har gjort det konton kan gärna få krypa till korset för jag har varken intresse eller användning för ett lunarstorm konto.

Nu ska vi börja dra oss iväg ner mot stan, ha en trevlig lördagkväll allesammans! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0