¤%#&%

Helvete helvete helvete. Arg är jag också. Jag hatar att se sådant jag inte vill se, fast det är uppenbart allt det helt enkelt är som gjort för mig att störa mig på. En klump i magen och stick i bröstet, alltid lika skönt. Jag hatar det här och jag vill inte vara med längre. Egentligen har jag inga grunder att stå på men jag är arg ändå. Faktum är att det lilla som egentligen är störande är att du gör det för att reta upp mig och ingenting annat. Du vet att det kommer fram för eller senare, och det blir alltid jag som framstår som boven i dramat. Det är alltid jag som har fel och som måste be om ursäkt i slutändan. Aldrig i livet säger jag bara. HELVETE SÅ DU STÖR MIG!

Moving on.


Kommentarer
Fröken Vindsurfing

okei vad händer? o_O

2008-11-03 @ 15:39:38
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0