äntligen!

Jag har en smart moster! Så enkelt var det med den saken. Varför fokusera på vad som har varit och vad som komma skall istället för att leva i nuet? Tack Kicki! Jag ska ta med mig det i bakhuvudet och tänka på dig nästa gång jag börjar fundera över framtiden, det är trots allt ingenting jag kan göra så mycket åt egentligen.

Jag är klar med hemtentan nu iallfall, tack vare mina kära klass kamrater som är guld värda just nu! Var över och fick hjälps hos Anna och Frida, så nu är jag färdig, med marginal till och med. Det känns skönt. Tanken var att jag och Annelie skulle titta på en lägenhet idag, men min kära vän har åkt på ryggont och gud vet vad mer. Så antingen far jag själv om jag inte hinner få tag i mannen som ska möta upp mig, eller så bokar jag om det till en annan dag. Har förövrigt hittat en massa andra intressanta lägenheter, men det måste jag ju prata med henne om också eftersom jag inte ska bo där ensam. Så det får vänta tils hon har repat sig.

Nu ska jag gå ner och göra rivare på parkeringen! Yey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0