måndag

Då har man varit nere i Sundsvall på Ikea och inhandlat lite saker. 90% av sakerna skulle dock hivas in i husvagnen. Sedan idag har jag varit och kollat på tyger till nya gardiner som jag ska sy till husvagnen, vita med rosa och röda rosor känns lite vågat ^^ Så det får bli något mer diskret och modernt. Men jag, så huvvevild som jag är, har ju inte mätt fönstrena, så jag måste göra det innan jag köper något tyg. Nu sitter jag och väntar på att jag ska få ta ut kakan ur ugnen så jag får fara och hälsa på mamma. Hon har också plockat ihop vissa saker till vääägnen! hehe

Sedan ska jag tatuera mig på fredag, det börjar fan brännas nu alltså. PÅ riktigt! och ja Emma, det blir tigern! Jag är inte speciellt skillad då det gäller detta så jag vet inte hur man svarar på kommentarer... hehe

Nu känns det bara som att jag sitter och svamlar och pratar om saker som jag har tagit upp redan, men jag har inte mer intressant liv än såhär. Det händer sällan något, men när det väl händer då fan äre värt att nämna!

GODBYE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0