klart och betalt!

Då var både bil,släp och skoter kirrat! Fan så nice det ska bli att få se snön och känna friskluften i en vecka. Har iofs varit ute mer nu de senaste 2 månaderna än vad jag någonsin har varit typ, men ändå. Att sitta ute på skotern, i solen och grilla. Det kan fan inte bli bättre. Sen att det blir girl talk på vägen upp, det gör saken bara ännu bättre. Kommer sakna min snuttis, men har man klarat 6 veckor kan man klara en till. Se bara hur bra det blir när man väl kommer hem. Man bli välkomnad som aldrig förr, och jag tror aldrig jag har haft en sån närgången pojkvän förr. Men det är mysigt! :) Plus att det lät som att han ska ner till sthlm med några kompisar i maj, så det jämnar ut sig! haha

Jag har förövrigt inte varit speciellt engagerad i att skriva, men det har att göra med att jag jobbar om dagarna. Har fått vikariera på min förra praktikplats ganska mycket de senaste tre veckorna. Sedan har jag jobbat på Krogen på helgerna, så jag har minst sagt haft fullt upp. Men jag ska inte nämna ett ord om hur påfrestande det kan vara då löningen kommer. Har ni aldrig sett mig le så vänta tills slutet av mars. YUMMIE säger jag bara! Sedan har jag och peter börjat samla småpengar i en burk, får se om vi kommer någon vart med det. Jag hoppas det blir massor av pengar, och att det går fort så vi kommer oss iväg utomlands i sommar. Det skulle vara så himla skönt att få se lite andra vyer. Plus att det blir ett besök ner till Varberg, vare sig de vill ha dit mig igen eller inte ;)

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir en tidig morgon imorgon. Ska skjutsa Peter till farsan sin kvart över 6. jippi säger vi för det. Men vad gör man inte för att få ha bilen en helg? Nåja, puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0