helg

Då var snart andra arbetsveckan avklarad, med mer och mindre sura miner. Jag är väl kanske inte världens bästa morgon människa, men det har funkat bra trots det. Jag ska inte klaga, det kommer nog kännas bättre än för de flesta i slutet av sommaren då man får lönen. Jag vill ner till göteborg och varberg nu på en gång. Saknar faktiskt min skeptiska moster och mina favorit kusiner! Det var inte länge sedan de var här, men det lämnar goda spår efter sig. Emma är och roar sig på peace and love festivalen medans andra kliver upp på morgonen och sliter arslet av sig.. eller kanske inte riktigt. Jag vill också på någon festival i sommar, men gatufesten hade inga bra artister, åsele marknaden missar vi för då är vi i göteborg, och samma sak med pdol. Varför ska allt vara så tätt inpå varandra? Kan det inte vara lite mer utspritt så man hinner med att fara på saker man vill.

Det är iallafall wheels i helgen, så vi får se om jag kör på lördag. Imorgon ska jag iallafall ut med Annelie på sommardroskan, det ska bli riktigt roligt! Det känns som att man måste ta de tillfällen man får att umgås eftersom alla har så mycket annat att göra i sommar. Ser fram emot en rolig och smått berusad kväll =)

Nu ska jag gå och sova så jag tar mig upp imorgonbitti. Det börjar dra ihop sig för helg!

Nattinatt!


Kommentarer
Fanny

Goodnight :)

2008-06-26 @ 22:23:16
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0