efter helg kommer vardag

En alltid lika tråkig måndag till följes av en trevlig helg. Utgång med Annelie och ett gäng till på fredag. Sommardroskan som dock har ett alldeles för litet dansgolv. Men det fick gå ändå, med ett par vita, som blev svarta, skor, och en hel del rivmärken på benen. Gick hem till böleäng vilket resulterade i smått värkande fötter. Men dum som man är så tar man på sig samma skor kvällen därpå. Det var då väldigt tur att jag var chaufför vilket medförde att jag satt mer än jag stod. Utställningen på dagen var en höjdare. Det fanns en hel del riktigt fina bilar som jag mer än gärna hade velat tagit hem. Min favorit måste ändå bli en svart/orange Chevrolet Bel-Air. ÅH, vad jag ska ha en sådan bil när jag blir stor.

Bilder finns, och kommer upp så snart jag kan rota fram kabeln till Kameran.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0