Semester

Igår var en bra dag. Jag log inombords från kvart i två till tolv på natten. Främst för att jag har fått semester, och det är bara en vecka kvar tills vi far till Göteborg. Sedan var min älskade lillasyster och hälsade på. Det var mysko att se henne vandra på stan, men det var skönt att se hur bra hon mår. Jag är dock väldigt skeptiskt till att hon får använda telefon när hon är hemma.. för det var mer uppmärksamhet på telefonen än på familjen. Det är lite synd eftersom det har gått så bra nu i fyra månader utan. Skulle det vara så att jag satt i samma situation skulle jag försöka sluta använda telefon, för det går att nå varandra ändå. Eller iallafall stänga av den då man är bortbjuden eller har folk över som man inte träffat på länge. Det skulle förvisso inte vara så svårt för mig eftersom jag aldrig svarar i telefonen iallafall, i och för sig inte medvetet. Men då jag alltid glömmer att sätta på ljudet så hör jag aldrig när det ringer. Sedan har jag en tendens att glömma den hemma. Men den är ju bra att ha i nödfall, om man skulle få punka eller något..

Nåja.. Vi får väl se vad som händer idag. Jag sitter och ser på the voice tv nu, försökte få upp taggen för att festa ikväll men den finns inte, och det är nog lika bra för jag har inte råd. Men det brukar bli så att man tar sig råd om man verkligen vill. Det blir nog chaufförs yrke för min del ikväll istället, antar att det bli vännäs dagarna. Vi får väl se helt enkelt. Nu har jag ju Emmas nummer, efter bara 3 år.. haha. Så jag ska nog ta och ringa henne om det bär iväg till Vännäs :)

Ska försöka ta med mig kameran också lite oftare hädanefter, för nu har jag ju faktiskt en sådan. Sedan ska jag försöka ta mig i kragen och faktsikt sätta in bilderna här också, iallafall de av värde. Men nu har jag inte orkar lägga in de, för det tar sån jävla lång tid. Men någon dag då jag absolut inte har någonting alls att göra, då lovar jag att jag ska lägga in en massa roliga bilder. Det lär dock ta ett tag eftersom jag är en väldigt uppbokad kvinna :}

Ha en jätte trevlig lördag kväll, och för er som har semester, njut! Det ska jag verkligen göra!



Kommentarer
Kamilla

I bland kan det va skönt att va uppbokat kvinna :p Hoppas du får en kung semester kramis /Kusinen Kamilla

2008-07-13 @ 23:19:38
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0