invasion

Sitter och lyssnar på alice in videoland, egentligen inte alls min typ av musik. Men cut the crap var tammefan månadens bästa låt! Fyfan så skön!

Om man ska övergå till något helt annat, så bär det av till systeryster imorgon. Det ska bli riktigt skönt att få träffa henne igen. Tanken var att vi skulle fara till sthlm med henne, men då sket sig det då hon var där idag. FAN också, jag som ville på gröna lund. Nåja, det får bli en annan gång som mamma sa. Det låter ju lovande senare i höst åtminstone. Då har man något annat än jobb eller studier att se fram emot =)

Får se vad som händer när jag kommer hem till helgen, var sugen på utgång. Men antingen är folk borta och så jobbar ett annat tokas. Nåja, vi får se hur det blir. Jag har semester och tänker bara njuta av den nu.

Godnatt!


Kommentarer
Emma H !

Alice in videoland moahaha så jävla bra där fick jag dig :D de var bäst (inte är)

2008-08-01 @ 18:56:05
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0