Det har hänt en del

Just nu sitter jag och johanna på arlandra flygplats och väntar ihärdigt på att få fara härifrån. Det har varit skönt att få komma bort , och jag har njutit av varje dag. Men trots det är hemma alltid hemma, och det ska bli fruktansvärt skönt att sova i sin egen säng. Det blir dock inte för speciellt många nätter då jag förmodligen åker ner till syster yster i mitten på denna vecka. Det ska bli skönt att få prata av sig lite med världens starkaste lillasyster. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur långt hon har kommit och hur stolt jag är över henne. Jag önskar bara att alla andra i samma sits kunde ha samma typ av synsätt också.

Jag har handlat en del, en hel sportbag utöver det jag tog med mig. Så när jag kommer hem ska jag sätta igång och städa ihop och möblera om mitt rum. Det ska bli mitt igen, och inget skrotupplag. Jag har köpt tavelhyllor som jag ska slipa ner och måla om, samt dra ut de mest värdefulla bilderna jag har och sätta in i min gör snygga fotoramar som jag har köpt. Sedan ska en och annan vanlig hylla upp så jag har någonstans att ställa min söta spargris som jag ler åt av bara blotta tanken =)

Vi var ut på krogen i fredags också, och jag måste medge att de har en hel del bättre utbud än vad vi har hemma i Umeå. Helvetet så mäktig uteplats vi hamnade på till sist, det kändes precis som att man var utomlands då krogen låg i kant med hamnen. Hur jävla mysigt som helst. Nåja, för att summera resan så var den bra om man bortser från att jag just nu ser ut som en kokad kräfta, och på axlarna som en orm som byter skinn. Men jag är rätt söt ändå.

Ha en fortsatt trevlig semster allesammans!
Ps. Bilder från resan uppdateras inom kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0