Summer sunshine

Blev uppsliten av en överlycklig moster imorse. Solen lyste som aldrig förr! Det var ett riktigt mysigt väder faktiskt. 18 + grader i solen. Vi satt ute på altanen och drack te, läste lite och pratade. Det kändes nästan som sommar, iallafall som vår. Helt galet i slutet av Januari. Det är gröna gräsmattor, och det växer blommor lite här och var. Fick en påminnelse av Kicki igår, så jag inte skulle glömma bort hur snön såg ut. Och det finns nog ingen risk för det, jag saknar faktiskt snön. Vill inget hellre än att gå ut och leka i snön, köra skoter och åka slalom! Men jag kan inte förneka att det skulle vara ännu skönare med sommar. Med riktigt varmt väder och blomstrande träd. Slippa gå i täckjacka och mössa. Men jag får leva på mitt försmak ett tag till =)


image5

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Filmade lite när Gustav och Jeppe var ute och trixade lite med sina kickboards. Kan inte påstå att jag är världens mest rutinerade filmare.... Men de hamnade på filmen åtminstone. Sedan har jag lagat mat med Kicki, och bakat choklate chip cookies nu lite senare på kvällen. Men imorgon ska det vara slut med sånt. Då ska jag ta tag i vardags motionen och äta mer frukt och grönt! Ska cykla till jobbet varje dag, och ska försöka vara ute och gå så ofta jag kan. Det ska bli skönt. Jag har ett mål, jag ska se snygg ut i min balklänning, och med det målet gör jag det som krävs. Nu ska damen isäng så hon tar sig upp imorgon. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0