Fredag

Då har ännu en arbetsvecka passerat och övergått till helg. Jag har dock bara varit på praktiken två dagar denna vecka eftersom jag låg hemma sjuk måndag, tisdag och onsdag. Men det var skönt att få vara hemma och vila upp sig ordentligt så man inte kommer tillbaka halvdålig och åker på någon sjukdom igen. Sedan var det mysigt att få träffa alla goa ungar igen! Ska försöka börja med observationer nästa vecka, samt aktiviteterna..

Ikväll har det inte hänt speciellt mycket. Jag och Emma åkte iväg och hyrde en film, och köpte en hel del godis! Bring it on, den nya. Jag måste faktiskt erkänna att den fick mig att skratta, en hel del. Men då har jag alltid varit svag för patetiska romantiska komedier. Jag och Emma kom fram till att vi vill byta liv, åtminstone för en dag, med en av tjejerna i filmen. Eller en tjej med samma typ av attityd, för den är inte att leka med. Sedan efter det, har hon hjälpt mig att få ordning på min blogg lite. Fixat och donat med designen, det var lite spännande. Sådant som jag aldrig skulle ha klarat på egen hand eftersom alla de förbannade bokstäverna och siffrorna får mig att se dubbelt.

Imorgon bär det av till GBG, ska försöka hitta tyger till min balklänning. Finns det inga, så får min kära kusin sy min studentklänning istället. Det blir förmodligen en hel del billigare också, men vi får se vad vi hittar. Sedan ska jag se om jag har råd med de skorna jag såg förra gången vi var dit. Det hänger alltså på tygerna.. hoppas hoppas hoppas att det finns nån gullig liten tyg affär som säljer snygga tyger till TOK bra priser. Det lär jag dock få se stjärnor om, med tanke på den sortens tyg jag i sådanafall ska använda. Nåja.. nu ska jag gå och lägga mig så jag tar mig upp imorgon!

Trevlig Helg allesammans! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0