Balen

Det är ett tag kvar, känner mig dock väldigt stressad. Jag vet inte ens om Peter vill gå med mig.. Fick förvisso förfrågan av Tina idag, och ska jag vara ärlig känns det faktiskt ganska lockande det också! =) Har lite ångest över att man inte är hemma och kan fixa klänningar och tider för hår och smink osv.. men jag har räddare i nöden här i Varberg. Min kära kusin ska försöka sig på att sy min klänning, och det känns jätte spännande! Hoppas bara att det inte blir alltför dyrt, har inte speciellt mycket pengar på kontot.. Nog för att pappa ska hjälpa mig att betala, men det kan bli kämpigt ändå. Det är ju inte bara klänningen som ska betalas, det är skor, smycken, smink, hår, väska, sjal, handskar osv.. Det är rätt mycket att tänka på. Men får jag detta att gå igenom, med egen designad klänning och allt, då spelar det ingen roll om jag har kavaljer eller inte, då ser jag fram emot att gå iallafall! Designen på klänningen är perfekt! Om det inte blir så att hon kan sy min klänning nu, då kommer jag bli jätte besviken. Då kommer jag vara inställd på hur jag vill att min klänning ska se ut, sen när jag inte kan få det, då blir jag bara sur och grinig och sedan slutar det i tankar om att gå dit i mjukisar och gympaskor. Det brukar bli så.. Men man kan alltid hoppas att allt går igenom, och att tyg inte kommer vara alltför dyrt att köpa. För det är ju det som är största problemet, tyg är inte gratis. Åhh, nu ser jag faktiskt fram emot balen. Det ska bli helmysigt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0