Med posten..

Idag när jag kom hem låg det en avi på bordet, om att jag har ett paket att hämta ut på posten. Så efter att jag just hoppat av cykeln, hoppade jag på den lika fort igen. Sammanlagt blev det nästan 1,5 mil på cykel! Så det är inte alltför tokigt att få paket ibland. Paketet var från min älskade sötnos Peter. I det låg den goaste nallebjörn jag sett, och på den satt ett halsband med id bricka där han graverat in " Jag älskar dig Erica". Sötnos, det var den bästa pressenten jag har fått på länge! Sedan kom det ett kuvert från mamma med pengar i, och det tackar man ju inte nej till direkt. Pengar sitter aldrig fel. Så det är vad min dag har innehållit, en jäklans massa rännande, och en del pressenter. Än om det inte känns att man är ett år äldre, så blir det aldrig tråkigt att öppna alla paket. Det tror jag nästan ingen tycker. Nu ska jag snart lägga igen mina trötta ögon. Det blir nämligen en tidig morgon imorgon. Ska lämna bygget kvart i sju för att fara och simma med Emma. Men det känns skönt att få in rytmen lite, och motionera har jag lovat mig själv att göra mer, så vad är då bättre än lite mys sim på morgonen?

image15

             "Jag tänkte att du kunde krama den istället för mig, tills du kommer hem igen!"

Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0