9/2

Mys kväll igår. Åt grillat, och ungsbakad potatis. Sedan såg vi på tv och käkade godis! Jag satt och tittade på en massa gamla bilder då jag hade LÅNGT hår, jag hade fan riktigt långt hår. Och började smått ändra min åsikt om hur snygg min klippning blev. Själva klippningen i sig blev  iofs asbra, det är nog för att jag är ovan att ha så kort hårt. Det har väl börjat lägga sig lite nu. Sitter med hårfärg i nu, sen ska jag styla till det lite. Då är jag garanterat av en annan åsikt igen. Jag är nog bara ytlig och rädd för vad alla andra ska tycka.. ?  Vilket jag förvisso inte borde vara, när både Emma och Kicki säger att det var riktigt snygg. Och att jag blev finare i denna frisyr än som jag hade innan. Plus att Gustav såg att jag hade klippt mig, jag menar.. vad är oddset att en tolv årig pojke ska lägga märke till en helt vanlig klippning om den inte vore drastiskt eller annorlunda? Och han tyckte det vart fint! Nej! Jag är nöjd med håret. Och med hjälp av lite färg nu, kommer det säkert bli ännu snyggare! :D


Kommentarer
Emmut

men JA! det blev snyggt! jesus quinna tramsa inte, du ser freeeeesh ut :D

2008-02-09 @ 19:53:57
URL: http://enmammut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0