6/2

Skrev inget igår, eftersom det jag gjorde inte innehöll speciellt roliga detaljer. Kom hem, slöade för att sedan lägga mig och sova. Men idag har jag däremot hunnit med en massa saker känns det som! Klev upp före 6 imorse, för att vara på jobbet 7. När jag sedan slutade for jag ner på stan, bokade en klipptid ( på fredag ), handlade lite kläder, fikade med Kicki och Gustav, for med Kicki på Second Hand medans vi väntade på Gustav som var på tennis träning. När vi sedan kom hem, slängde jag och Emma i oss lite mat, för att fara till simhallen. Simmade i 45 minuter, och nu är jag helt mör i kroppen! Man kanske inte tycker att 45 minuter låter speciellt mycket, men det tar fan på ändå! Ska nog fortsätta simma när jag kommer hem igen. Får bara hoppas att det ger resultat. Ser fram emot fredagen! Ska först klippa mig, sedan har jag tänkt färga håret också. Jag hoppas det blir bra bara. Vet dock inte hur jag ska klippa mig än, ska väl råd fråga frisören lite. Jag är ändå sugen på lugg igen, eller? Sne lugg kanske?
Någon som har några roliga förslag? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0