Spelkväll

   

Nu  kommer bilder från både fredag och lördag! De två sista bilderna kommer från spelkvällen vi hade igår hos Olle. Det blev brainstorm och skön sång till julsånger! Riktigt trevligt måste jag medge. Ruggigt roliga och mysiga människor och positiv stämning hela kvällen inpå småtimmarna. När vi väl skulle gå heeeela långa vägen till uppförsbacken för att sova så insåg vi själv att det kommer ta ett tag och sekunden efter vi sagt det högt kommer en buss med världens snällaste busschaufför som lät oss åka gratis dit vi skulle. Såna människor skulle det ha funnit fler av måste jag säga.

Helgen har varit jätte mysig hela vägen, har sovit i Obbola hela helgen och har haft myspys fika sådär mitt i natten med givande samtalämnen. Innan jag for ut till Obbola för att äta igår så hann jag förbi Hössjö för att lämna lill stumpans julklappar, fick även en själv sådär otippat, men jag klagar inte =)

Idag har jag äntligen fått hjälp med min cd spelare i bilen, nu sitter den där och lyser så fint och blått. Den funkar och sitter på plats vilket innebär att alla som ska åka med upp till fjällen över nyår gärna får bränna en massa bra musik! Vi har även träffats, alla utom Matilda, och diksuterat ihop våran planering inför mat och sånt. Så vi ska iväg och handla nu på lördag så det blir nog bra. Nu ska jag försöka lägga mig för att sova då jag ska upp innan fem och börja jobba klockan sex. Jobbar dock bara fyra timmar, så efter det blir det ner på stan för att fixa det sista inför julen. Jag ska även försöka städa bort det sista i mitt rum och göra lite julgodis om jag hinner. Nattinatt nu!


Kommentarer
mossi

Mysigt!

Har bakat och kokat knäck idag.

Hittar inte receptet på dina goda cookies!

2008-12-22 @ 01:23:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0