Smärta och oönskade drömmar

Ont ont ont.. jag har så jävla ont. Klarade inte av att kliva upp imorse pga. min rygg. Det är tur då att man har vänliga klass kamrater som delar med sig av informationen som jag behöver inför seminarium vi ska ha onsdag och torsdag. Har börjat drömma också, vilket är väldigt underligt för att vara jag. Jag brukar aldrig drömma, och med tanke på vem och vad jag drömde om förstår jag inte varför min drömfångare inte upptog mina negativa tankar. Att man inte ens i sömnen ska få vara ifred gör mig bara frusterad. Jag vaknade upp varm och med oerhörd smärta i rygg som inte kan förklaras.. Trodde det satt musluärt men håller det verkligen i sig såhär länge då? Och ska det göra såhär fruktansvärt ont?

Var efter mitt besök hos Anna en sväng till Rusta för att se om jag hittade några billiga och braiga juklappar, som vanligt var det väl mest bara skit överallt men jag hittade en sak som kicki och pappa ska få, samt en målarduk och pennor som jag hade tänkt ge till Agnes, förhoppningsvis tycker hon fortfarande om att måla och rita, och eftersom det är en bondgård på målarduken så blir det nog bara ännu roligare eftersom djur är hennes favoriter! Nu var det dock ett tag sedan jag träffade henne, men jag hoppas att det duger. Har ju köpt lite annat smått och gott som hon ska få också, men eftersom jag inte har haft möjlighet att träffa henne på ett tag så vet jag ännu inte om det är lämpligt längre. Om inte så får väl hennes fina föräldrar låta det ligga och mögla i något skåp, det får bli tanken som räknas i sådant fall =)

Hade tänkt fara och träna ikväll men med tanke på att jag varken har kunnat gå i skola eller ätit för den delen så känns ett gym pass ganska långt borta. Får se hur det blir senare i veckan, om denna ryggvärk håller i sig vettefan vad jag ska ta mig till. Hatar att ha ont och inte veta vart felet egentligen sitter.. Att jag sedan är för skeptisk till läkare har gjort att jag ofta går med smärta på tok för länge och alldeles i onödan.

Pratade med Micke om badtunna i fjällen, och med tanke på att jag är skeptiskt till t.om badkar hemma så kändes badtunna väldigt avlägset för mig. Fick ett sms imorse om att det ändå inte fanns någon badtunna i lämplig tid så det blev inget av med det. Yes säger jag till det, haha! Föreslog även att han och Robert skulle äta nyårs middag med oss om det är okej för resten av tjejerna det vill säga. Ju fler desto roligare anser ju jag, men jag ska prata med mina käraste vänner och se vad det tycker. Om jag inte får ett svar här kanske, för jag vet ju med mig att ni tjuvkikar i bloggen lite nu och då? =)

Nu ska jag försöka få i mig lite mat i magen så jag blir lite människa igen. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0