Inskolning

For direkt efter föreläsningen på min inskolning som personlig assistent. Gick bra och jag ska dit imorgon, klockan 6 så jag vet inte riktigt vad jag sitter här för nu? Har fruktansvärt ont i min rygg så jag hoppas att det vill ge sig, jag har även sjukt ont i hjärtat av någon konsig anledning. Känns precis som att den hoppar dubbelslag och åker upp och ner längs magen, skumt som fan..

Imorgon blir det bara lugna puckar, och förmodligen på lördag också då jag funderar på att vara chaufför. Brudarna vill ha med mig ut men vi får se hur jag känner mig. Har varit hängig och trött de senaste dagarna så det kanske kan vara en bra idé att låta alkoholen vila lite. Har förövrigt varit ute alldeles för många gånger för att egentligen ha råd så mitt kort kan ju få vila upp sig också lite, speciellt med tanke på hur lite pengar det finns där just nu. Ska nog vara snäll med mig själv i helgen tror jag. Får se om jag får hjälp av min snälla vän Micke för att sätta in min cd spelare i bilen någon dag i helgen, för sånt kan jag definitivt inte göra själv även om jag skulle vilja. Jag får stå och inspektera och fråga sådär nyfiket, vilket förvisso kommer sluta med svordomar eller en snyting från hans sida. Skulle iofs förstå honom för folk bakom ryggen är det värsta jag vet också, men som sagt, jag vill ju faktiskt lära mig och det har jag velat sedan jag gick i 9:an. Fordons programmet var ju ingenting för mig enligt en viss elak, nu mera, lastbils chaufför. Jag hade nog slagit dig med hästlängder om jag bara hade fått prova på! =)

Nog om det, nu ska jag lägga mig och sova så jag tar mig upp imorgonbitti......inatt. PUSSSSSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0