Hejdå Umeå!

Imorgon bär det alltså av till Hemavan för några välbehövda dagar av lugn och ro, eller om man ska vända på det, stoj och stim. Skulle dock vara mer taggad om det inte var för min jävla förkylning som förmodligen kommer bryta ut ännu mer då vi kommit fram. Med min sedvanliga tur så skulle det inte förvåna mig om jag fick en febertopp när vi är där, eller än värre, på nyårsafton. Vi har iallfall varit och handla käk och sånt idag, så det är gjort. Nu måste jag bara skriva en pack lista och faktiskt packa allt som jag ska ha med mig. Måste ta fram kylbagen och kolla mina pjäxor också så att jag kan ha dem. Var ju som sagt var ett tag sedan jag åkte slalom så det så det kan ju hända att jag vuxit ur dem på något konstigt vänster. Om inte annat så finns det ju alltid att hyra där borta så det löser sig alltid! Nu ska jag skriva min packlista, gå upp och dra ur suben från datorn så vi får med oss högtalarna till Matildas dator. Jag ska även bränna lite skivor och sånt, sedan är det nog dags att l'gga sig och sova då man ska upp tidigt imorgonbitti!

Vi ses i stormen! Puss!



Kommentarer
matilda

HAHAHAHHAHAHAHHAHA "lugn och ro" helvette... förstår inte hur folk kan kalla detta semester!? man behöver semester efter en sån här galen resa..

2008-12-30 @ 16:17:55
URL: http://farris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0