Fredag

Blev inget jobb idag, mådde så fruktansvärt illa hela natten och sov inte nå många timmar. När jag väl somnade sov jag till ett någon gång, och då mådde jag inte alls lika dåligt så det har nog att göra med sömnbrist. Kroppen sa väl ifrån som så många gånger förut. Det var ju tur att jag skulle vara på inskolning då jag går med ordinarie, så det blev inga problem att vara hemma. När jag klev upp så var det bara att klä på sig och gå ut till tvättstugan, sedan mellan maskinerna for jag ner till stan och banken för att lämna lite papper och göra ett uttag. Nu har jag lite mer att handla julklappar för iaf, och det känns bra. Har ju en del att köpa.. Fick förövrigt ett samtal från en butik imorse, hon skrattade åt mig då jag var alldeles nyvaken och bad om ursäkt för att ha väckt mig. Hörs det såväl att jag är nyvaken i telefon? Nåja, jag får ta med mig Agnes ner dit och köpa det jag beställt imorgon, idag har jag varken tid eller ork att springa på stan.

Ska värma på lite mat också, sedan ska jag ut till tvättstugan och försöka stuva om i torkskåpet då fitt tumlaren inte fungerar. Fyra stora maskiner rymms omöjligt i ett litet torkskåp. Men jag får väl ta in det minst viktiga och låta det torka här hemma. Ska göra mig klar för hockeyn ikväll också, efter det var det planerat ett besök till Markus. Det blir trevligt! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0