En sån där tråkig rubrik

Sitter och ser på overhaulin samtidigt som jag sitter och försöker få tag i en lägenhet. Det är väl sisådär nästan omöjligt, men förhoppningsvis så är den vi ska kolla på första hand och något för oss, för nu vill jag muffepuffa med inredning och allt vad en flytt innebär. Det känns inte alls roligt att städa mitt rum här hemma, men att få städa en egen lägenhet känns av någon konstig anledning som en dröm i dagsläget.  Pratade just med mamma också och hon sitter och känner sig besvärad över vad hon ska ge oss tjejer i julkapp, tycker personligen inte att det kan vara alltför svårt då vi alla tre kommer flytta inom en snar framtid. Sedan är ju pengar alltid bra att ha, och det är ju förvisso det enda jag faktiskt har önskat mig. Pengar och en parfym, så svår var jag denna jul. Skulle även vara i behov av riktigt mysiga och STORA te koppar, finns ett par på indiska som är vita med typ guld mönster, hur fina som helst. Kostade 60 kr per kopp, vilket är typiskt då jag faller för något.. Antingen finns det inte kvar då jag äntligen ska köpa det, eller så är det alldeles för dyrt. Så mamma, nu har du en sak till du kan lägga till min önskelista. Jag skulle även vilja ha de svarta vinglasen som fanns på dollar store i Hudiksvall, men jag tvivlar ju på att man åker dit för en julklapp. Svarta stora tallrikar är inte heller fel. Men oj, nu kom jag ju på en massa saker jag skulle kunna lägga till på min önselista, suveränt ju!

Skolan och jobb en stund idag, blir även samma visa imorgon och då blire jobb hela vägen till sisådär 10 minuter framåt, klockan 19 dvs. Jag hoppas det går bra imorgon med tanke på att jag eventuellt ska vara själv på torsdag, lite nervös är jag ju men det kommer nog gå hur bra som helst. Det som oroar mig mest är fortfarande det faktum att jag är tvungen att kliva upp vid halv fem på morgonen, då har förfan vissa inte ens gått och lagt sig, det är orättvist!

Ska äntligen få tummen ur och städa och julpynta lite nu, på återhörande!

(Bjuder på en softis ikväll, lyssna och njut!) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0