Blöjbyte

"Det är som att byta blöjor på dig Erica, man gör det bara några gånger". Den kommentaren fick jag igår när vi stod ute och rökte då Annelie tyckte jag hade så fasta rök tider. Jag röker innan förfesten, under förfesten och innan ugång. Därav denna fina kommentar. Vet inte ritkigt vart hon fick det ifrån, men det var kul då man fick uppleva den. Efter förfest nr.1 hos Markus fortsatte vi till Angelica och Johan där det blev trångt VÄLDIGT fort. Men lite kroppskontakt har inget dött av så det var bara mysigt. Sedan bar det iväg till Cover Club, med två extremt nervösa brudar. Men vakten skulle jag kunna ge en puss på mun, han var helt underbar! Vi kom in och det slutade med att vi stod inne på Schlager klubben och dansade konstant i nästan tre timmar. Var ruggigt roligt måste jag säga. Nu kan ju X3M och Corona suga ännu värre än de har gjort innan. Det är jävligt tur att man kommer in på lite fler ställen nu efter nyår då man fyller 20.

Sedan måste jag bara tilläga det jag redan har konstaterat, att Agnes Larsson är stans sötaste två åring. Vi hade en jätte mysig dag på stan, och eftersom jag glömde ta med mig hennes julklappar så kommer jag måste fara ut till Hössjö och lämna dem innan det bär iväg neröver för deras del. Fick väl en smärre chock då Karro drog ner jackan och sa att hon var gravid med Agnes lillasyskon. Gud så roligt, är så glad för deras skull. De är ruggigt bra föräldrar och deras barn kommer bli riktigt bra människor! Bra människor är det tyvärr brist om, så fler skadar ju inte.

Nu ska jag äta något och försöka slå in lite julklappar! Ha en bra dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0