Björklöven

Underbar resa om man bortser från min sömnbrist, men kul hade vi. Var trött första timmen, sedan gick det faktiskt inte att vara trött. Det var skön stämning, högljutt och mysiga människor. Jag begär inte mer än så och har därför varit på en jävligt lyckad resa, att löven vann var ju inte helt otippat med den skönsång vi bjöd på inne i hallen. Att bli utsjungen på sin egen arena, det är fan illa alltså.. Icket bra sundsvall, känner nästan lite sorg för er, väldigt lite. Påvägen hem slocknade min kära vän Annelie och jag som vanligt håller mig vaken av någon konstig anledning, jag kan fan inte sova med folk runtomkring mig, det går bara inte. När vi äntligen var hemma, efter en resa från sundsvall som kändes lika lång som från sthlm med tanke på alla jävla pauser, så kom Coffe och hämtade oss. Det blev shell, korv och en loka. Så underbart gott med middag... sådär halv två på natten. Sedan sov jag hos Annelie där det blev lite tjejsnack sedan slocknade vi bägge två, och nu sitter jag här efter en suberb frukost bestående av rostat och Oboy! Helt sjukt länge sedan jag åt det, och gott som satan var det. Ska in till stan snart och våldgästa Micke så han tar sig upp ur sängen och kan hjälpa mig med min stereo nu när vi båda två kan! Sedan bär det iväg till Hössjö en sväng för att lämna lite julklappar. Har en del bilder från igår som jag lägger upp när jag möjlighet att stanna hemma i mer än några minuter. Puss på er!


Kommentarer
kuzie

vänta tills du har varit själv hohoho du kommer också fastna ;)

2008-12-21 @ 18:22:59
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0