you were my heaven

All good things comes to an and.

Jag vet inte alls vad som kommer hända idag, men jag hoppas det går bra, och att man tar beslut som man kan leva med. Jag vet faktiskt inte vad jag vill längre. Det känns bra att vara ifrån, men när man ändå ständigt hör av varandra så känner man sig fortfarande bunden. Det är väl förvisso inte så konstigt med tanke på att vi inte har avslutat ngt, inte än åtminstone. Det lär väl komma som en käftsmäll vid ett senare tillfälle, som allting annat. Jag vet inte hur eller när jag kommer hantera detta. Jag vet inte om jag förstår själv vad vi kommer att gå igenom, men jag vill leva mitt liv som jag vill och på de villkor som jag har satt upp när det gäller att nå mina drömmar. Jag vet bara att mitt liv kommer att vända, oavsett om jag fortsätter jobba eller plugga. Det kommer bli en totalvändning, och jag kommer förhoppningsvis att må väldigt bra av det. Så småningom kommer jag må bra, och leva mitt liv som jag vill, jag vet dock inte hur långt det är kvar till den dagen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0