påväg genom golvet...

Ögonlocken är tunga och ögonen fylld med tårar. Jag vet inte vad jag gör längre, och om det är av egen vilja eller av andras. Jag är så förvirrad att jag inte kan tänka klart, det bara snurrar i huvudet nu. Jag står här med två val, och jag är lika vilsen som förut. Inget verkar rätt eller lättare än det andra, och jag vet faktiskt helt ärligt inte vad jag ska göra. Jag vet att jag har sagt att jag ska klippa banden och gå vidare, men det är lättare sagt än gjort. En person sa en gång till mig att jag ska göra val som jag klarar av att leva med, och jag tror inte att jag kan leva med att släppa allt som har varit. Jag kan inte bara vända ryggen till som det ser ut nu, jag kommer inte må bra av det. Jag vill kunna ställa upp på dig som du gjorde för mig då jag mådde piss och pyton, men när allt jag säger och gör blir fel så kan jag inte göra så mycket åt saken. Jag vill bara få dig att förstå att detta faktiskt är skit jobbigt för mig också, det är inte bara dig det är synd om här. Bollen ligger hos mig, och jag kan inte njuta av det den här gången. I andra sammahang skulle jag ha mått bra av att kunna ha kontroll över mitt liv och min framtid, men inte nu. Jag är så borta i mig själv att jag inte ens vet vad jag gör längre. Fingrarna skriver av sig själv, utan att hjärnan ens hinner reagera på vad det är de skriver. Jag säger saker som jag i efterhand kommer på att jag faktiskt inte menar, och jag tänker saker som inte får plats i munnen. Allt är så bakvänt nu att jag blir galen. Ingenting blir rätt i den stund då jag önskar att allt bara flöt på som det ska. Jag sa och tänkte saker idag som just nu inte känns bra alls, jag vill inte att det ska sluta såhär. Tankarna äter upp mig inombords. Jag kan inte sitta still trots det faktum att kroppen känns som en degklump som är påväg genom golvet. Jag kan inte fokusera min blick på något en längre stund utan att det flimmrar för ögonen. Jag kan inte sluta tänka på hur fel allt kommer bli utan dig vid min sida. Vadfan har jag gjort... ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0