Nedräkning

21 timmar och 39 minuter kvar i skrivande stund.

Det börjar nog ordna upp sig för mig. Jag har inte kvar den där stora klumpen, och jag tror instinktivt att det beror på att jag äntligen har bestämt mig för att glömma och gå vidare. Att ta mig i kragen helt enkelt. Det kan ju även bero lite på att det bara är timmar kvar för det efterlängtade roartrip som blir av imorgon! Vem vet? Men jag tror faktiskt att jag kommer komma tillbaka till lite av en annan männsika. Och vad jag har sett i horoskopen så lutar det åt mitt håll faktiskt, jag tror lyckan har vänt! Och jag hoppas på en helg som inte kommer likna någon annan!

"Nöje, humor och kanske en resa skulle lyfta din torsdag till nya höjder. Våga chansa lite, det lönar sig." Åh, det känns bra igen. Jag har som min kära vän sa, "vaknat ur min dvala". Jag ska njuta av livet nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0