Det finns ingen som vi

Det finns bara två personer i denna värld som kan få dessa infall, och det är jag och min kära vän Johanna. Nu har vi planerat en resa till eskilstuna i helgen, påtal om ingenting alls egentlingen. Men det ska bli jävligt roligt, för det första träffa johanna föredetta, som t.om jag har saknat vissa gånger. Humorn lär väl vara på dagis nivå i helgen, och det älskar jag. Jag om någon är barnslig, och det kommer jag alltid vara. Jag kommer inte växa ifrån det roliga i kiss och bajs, och dåliga skämt. Jag sover i örngott med en massa tecknade spöken, det måste väl nästan säga en del?

Jag ser fram emot en sista trip nu innan skolor och jobb tar fart. Innan alla försvinner och dagarna blir oöndligt långa. Jag önskar bara att man kunde leva i denna extas under hela sitt liv, att alltid ha något att se fram emot och jobba för. Att få planera och diskutera i flera timmar, och att sedan få umgås med folk man tycker bra om. Jag hoppas jag får uppleva sådant som jag alltid har drömt om, och en roadtrip har alltid varit ett av mina mål med livet. Att vi är två gör mig ingen skillnad, det blir bara mindre svettigt och äckligt i bilen, och vi slipper bråka om musiken som ska spelas. ÅH, jag är helt salig. Det är såhär sommaren ska vara, impulsiv och positiv. Man ska ta dagen som den kommer och inte känna några krav som helst på vad som måste göras osv. Man ska njuta av de tillgångar livet ger, och det är just precis vad vi ska göra i helgen. Vi ska prata, skratta och bara njuta av livets goda stunder.

Det finns ingen som vi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0