Borta bra men hemma bäst

Då var man äntligen hemma. Frasen borta bra men hemma bäst kan inte bli mer ärlig i mitt fall. Det har varit riktigt mysigt att få komma bort, och helgen ska jag inte alls klaga på. Rastlös som man är blev jag lite lätt uttråkad igår, men bakis som man var fanns det inte så mkt annat att göra än att sitta hemma och se på film. Det har väl sin charm det också, om man inte vore lika galet rastlös som jag är. Fredagen var riktigt rolig! Var på Harrys, hör och häpna. Det var trots det mycket bättre än förväntat, de hade en ruggigt duktig trubadur som fick igång hela stället tror jag. Fick träffa syster yster en kort stund idag också, det var skönt att få se hennes vackra ansikte! Har nog saknat henne mer än vad jag tror.. Ett halvår är trots allt en ganska lång tid, fastän det har gått ganska fort. Vill väl kanske inte inse själv att tiden egentligen bara flyger iväg, men som det ser ut i dagsläget får den mer än gärna göra det. Jag vill nästan komma in i en rutin igen, så det känns faktiskt ganska bra då jag har gjort det val jag har gjort. Sedan får vi se vad som händer, och hur allt känns. Jag ska iaf rensa mitt föredetta boende imorgon, så det blir gjort. Ska bli skönt att slippa den stress jag har känt angående det. Då får man äntligen pusta ut över att allt äntligen är över. Imorgon blir en ny dag på mitt nya liv.

   
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0