Ändrade planer

Jag hade ställt in mig på att flytta, och det väldigt snart. Just efter att jag hade skrivit klart mitt förra inlägg fick jag besked om att jag har kommit in på universitetet.. Överlycklig och förvirrad är väl mina ord just nu. Det leder mig till mitt absoluta drömjobb, men jag vet ändock inte om jag klarar tre år till i skolan.. Jag vill orka, men är väldigt less på omvärlden just nu. Och jag var som sagt väldigt inställd på att flytta. Har t.om tagit fram en massa nr till hyresvärdarna där nere som jag hade tänkt ringa i veckan. Jag har legat och tänkt ut hur lägenheten ska se ut, löst hur vi ska få ner alla saker hela vägen dit bort. Hur vi ska klara av det ekonomiskt osv.. Jag var inte alls beredd på att börja skolan. Jag sökte ju bara in på betygen, för att eventuellt komma in om ingen annan ville börja. Det var en chansning av dess like, och nu står jag här vid ett vägskäl som är större än livet själv. Detta handlar om min framtid. Den framtid som jag hade tänkt fortsätta på annan ort, i en annan stad. Åh.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0